Film FTW



Drag Me To Hell
Genre: Skräck
Förväntningarna var höga. Hade hört mycket om denna film. Att effekterna skulle vara grymma. Så där satt vi, jag och min karl på nålar, redo att hoppa för minsta lilla syn av zigenartanten. Några gånger hoppa vi allt, rös till och letade ursäkter för vårt beteende. Men kontentan av filmen blev att vi genomskåda den, det var för mycket filmmissar. Och för många lose ends. Slutet sög. Men mer än så får jag inte säga, för det är ju att förstöra för er som nu känner ett enormt sug efter den.
Betyg: ♦♦



Lesbian Vampier Killers
Genre: Komedi
Jag misstänker att min karl trodde något annat om den här filmen, när han läste titeln. För det var i princip det vi kände till om den. Vi var inte beredda på en skrattfest och lite till. Det var inte så mycket vampyr grejs, bara jätte lite, för att ha ordet i titeln. Och nog för att de stod och åmade sig mot varandra, men inte så mycket lesbiskt över det. Har vart med och värre en fredagkväll med M och Plupp :). Det var en förutsägbarfilm som ändå var lite gullig och rolig.
Betyg: ♦♦♦



The Proposal
Genre: Drama/Komedi
En film jag velat sett länge, och nu kom äntligen chansen. Det fick bli mitt val, då mannens blev ovanstående film. Jag hade dock lite bättre koll på min film och dess innehåll. En mysig romantisk film. Dock lite förutsägbar. Men med komiska inslag. Kanske ingen höjdar dialog, men det kan vi inte klandra skådespelarna för. Lilla sjöjungfrun är nog ett bättre romantisk/drama/komedi än den här.
Betyg: ♦♦♦



Jag skulle ju inte göra det här nu ifs. Det är uppsatts som vanligt. Men min hjärna har inte vaknat än. Då blir det sånna här mycket inteligenta inlägg på bloggen istället.

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0