Helg med mera godsaker

I fredags fick jag äntligen jobba. Det känndes som hundra år sen som jag jobbade dyng. Dock sitter takterna kvar och jag älskar det verkligen, det är så rätt som det kan bli. Hade väll kunnat gjort en uppladdning med lite mat under dagen men så blev inte fallet, och runt halv ett på natten var mitt blodsocker strax under fotknölarna. Men jag fick vara med om en hel del, då dygnet efter oss hade två körningar. Galet!



Lördag
Gå av skiftet vid 16, då kändes det som om jag hade varit på ambulansen i flera flera dagar, lustigt hur lurad hjärnan blir. Hem för att lasta av och sen bege sig. Träffa L och Plupp och fika. Sen hem till M för att julfika. Det var en trevlig tillställning, och precis som julafton massor med mat :) Vi spelade spel till småtimmarna och mös. Perfekt. Dock var jag så sjukt trött efter mitt arbetspass, men jag var kvar länge :) Häääärda ut!



Söndag bjöd på pizza till brunch. Mys hemma. En cykeltur runt i stan. Hem till min mor och far för the ochs mörgås. Då var jag så trött så jag somna i deras soffa. Det är skönt att komma hem ibland. Bikea hem till mitt plaza. Kolla film, Mitt stora feta grekiska bröllop. Sjukt rolig film, så värd. Får en annans släkt att ligga i lä. :P Dunder ont i huvudet, gråtfärdig och kräkfärdig snudd på. Fick massage och huvudvärkstabeltt severat. In te blev det bättre för det. Och 10 timmars sömn senare. Borta :)


 
Idag är det spontan tripp till stockholm. Paramore. Återkommer!

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0