Med lite socker i botten så går medicinen ner

Det är konstigt hur jag trodde att jag kände dig.
Jag får hela tiden lära mig nya saker om dig.
Både bra och dåliga.
Och jag tror att det är vad som krävs för att vi ska fortsätta.
Det kan inte alltid vara en dans på rosor, livet är inte lätt.
De som har det för lätt går nog lätt miste om varandra.
Du kan inte anan hur underbar söndagskvällen var.
Även om jag sa det ungefär 100 miljoner gånger.
Jag fattar inte hur du kan väcka fjärilarna i min mage.
Det är underbart att känna nykärkänslan, om och om.
Vill bara vara din...


Tyvärr är det måndag igen. Vilket betyder uppsattsen och väldigt lite mys. Även om Plupp är himla mysig och hon skulle säkert inte banga ett mys med mig, men det är ändå inte kul med måndagar. Tänk att få jobba in måndagen isället. Lätt att jag skulle göra det då. Helgen blir längre och det är inte lika tungt att jobba en tisdag som det är en måndag. Ska få i mig lite frukost och tvätta bort sömngubbarna. Men annars blir det bra, skulle jag tro. Hoppas det finns någon frukost kvar, så inte mannen min gick lös på innehållet i mina skåp i morse.
Ny dag, nya utmaningar!

Applåd

Kommentarer
Postat av: Mannen

:)

2009-11-16 @ 09:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0