Meltdown

Till allas och min lycka hade det börja snöa i Örebro. Det är underbart, håller ni inte med mig? Så skönt att det äntligen har blivit lite ljust på backen, tyvärr är det ju inte tillräckligt kallt för att de ska ligga kvar hela natten och synas på gatorna idag. För kallt är det inte. Eller iaf massa hundra tusen minusgrader.

Gårdagen gjordes tappra försök till artikelmatriser. Vi gjorde väll färdigt tre eller fyra på 2 timmat. Duktigt av oss vill jag säga. Sen försvann motivationen i samma sekund som M ringde och fråga om vi ville med ut på äventyr. Och äventyr är ju roligare än alla artikelmatriser tillsammans :)

Mor, far och T kom hit och åt kvällsmat. Trevligt värre. Då sparade de en slant, eftersom de hade tänkt besöka och sponsra Rosalis Deli. Moster var här och förvärmde innan hon skulle ut med sitt jobb på RITZ i stan. Fick äran att platta hennes hår. Och vilket hår det var, trodde aldrig det skulle ta slut. Blir lite avundsjuk på henne, hon är sina bästa dar och har jätte tjockt och mycket hår. Det beddar för succe senare i livet med.

Var barnvakt åt S en sväng igår. Det var intervallgråt blandat med smil och sovstunder. Hon är lite oregelbunden i sina känslosvallningar. Men så himla söt så allt är ok. Trotts.

Träningsvärk har jag i hela kroppen med. Det är inte klokt. Step, gym och hemmaträning tre dagar på raken. Jag har varit duktigt, men ack vad det tog på vaderna. De är aningen spända nu på morgonen. Behöver nog slå mig ner och strecha!

Skola om några timmar.

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0