Nu är det slut på veckan

Bra dag idag. Mycket bättre än igår. Det var väll inte det bästa flänget. Kände mig enbart stressad, då tanterna i kassan på coop bestämde sig för att göra mig till deras lilla plågogris. Tröttna. Jag är okrossbar! Kossor! Dock kändes som att jag resten av dagen jagade klockan, i ett försök att hinna ikapp. Tog mig tid och tränade till och med, var belåten med det. Blev skivstång, har inte varit på det på typ två-tre veckor. Mina muskler värker idag, värst är axlar och ben. Mamma mia! Och som traditionen lyder på torsdag är det obligatorisk pannkakning. Denna torsdag var inte nått undantag. Lyckades smeka i mig, mannen, mor och far varsinna pannkakor!

Har kommit till ett beslut. Att fredagar härmed är städdag. Det finns nog inget mer befriande än att ha rent omkring sig inför helgen. Idag var starten på resten av mina fredagar. Blev dammsugning, skurning och dammning. Inte nödvändigtvis i den ordningen. Dessutom som grädden på moset, gjorde jag och Plupp de sista kommentarerna inför seminariet. Så nu är det helg. Ledigt är fel att säga, men helg i alla fall.

Såg på Idol hos Janet förut. Måste börja med att säga ÄNTLIGEN. Det här var nästan lika skönt som när Rabbih åkte ut. Det var dags för Rezza att ta sitt pack och sluta sjunga på bästa sändningstid. Jag high fivande med en pittbull till och med. Det är ju för hysteriskt kul. Låg och halvsov i deras på tok för sköna soffa. Guuuuuuld!

Hemma i min lugna vrå, men urs vad det blåser ute. Det är en riktig blåsdag som Nalle Puh skulle ha sagt. Kanske dags att borsta gaddarna och krypa ner mellan lakarna! Hoppas på en lätt melodikryss i morgon och nybakt bröd ifrån Malins

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0