Ack du sköna

Varför ska det vara så svårt att somna? Höll på och måla till efter midnatt igår igen. Kunde ju ha att göra med att hela kvällen gick åt till att göra piroger. Och vilka piroger det blev, DELISH!
Var på yoga igår, yoga 2. Ni har ingen aning om hur jobbigt det är att hela tiden spänna magen och andas enbart genom näsan och göra syrekrävande övningar med resten av kroppen. Men det var så värt det. Känner sig så öppnad efteråt, det är en konstig känsla. Men jag kan säkert säga att jag behöver det :)

Sängen var så grymt skön i morse. Kunde inte se någon anledning till att kliva upp ur den. Skulle vara för att morgonkissa, men sånt går ju att läsa med KAD. Kanske vore nått att KADa sig själv :P Det är ju inte lite sjuka drömmar som försigår på nätterna för A Lord. Skulle jag inte veta bättre skulle jag tro att jag är psykopat. Usch!

En hel dag framför mig. Tyvärr var tvättsutgan bokad från 11 till 22 i natt. Morr på er tvättstuge fascister. Och på tal om den, ska det vara så svårt att tömma luddfiltret efter sig. Jag undrar, låter ni någons annans skit vara kvar i torktumlarn innan ni torkar era kläder eller? Det är ju rent av snuskigt. Finns en som jag delar tvättstuga med. En kille i 20-30 års åldern, en som jag har blivit äcklad av. Dels ser han småsnuskig och sunkig ut. Han ser ut som en sån som går med skor inne för att det rä så skitigt på golvet, ni fattar? Men sen har han halvlågt hår, och dessa hårstrån går att återfinnas i torktumlarn om man har passet efter honom. Det är inte fräsht. Jag vill inte ha hans flotthårstrån i mina fina underkläder. Värst av allt är att dessa tidigare nämnda hårtsrån troklar sig fast i alla möjliga skrymslen på torktumlarna, det är disgusting!!!

Här om dagen dök det upp en lapp i min trappuppgång
"Den som drar inte smuts och skit, sluta med det!
Och smutsar ni ner någon dörrmatta kan ni vara så snälla och be om ursäkt!
Vi är väll civiliserade allithop och tar ansvar!
Sluta smutsa ner!"

Kanske skulle ringa David Batra?!

http://open.spotify.com/album/3bnrsMdCQdPaG4eGdVgmIc Diggar skivan, gör det ni med :)

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0