Examensarbete

Nu har det satt igång. Examensarbete. Ser fram emot att få det klart :) Hoppas det blir bra och att vi själva blir nöjda med det. Men det återstår att se. Inte färdigt fören i december.

Gårdagskvällen spenderade jag med M hemma hos henne. Vi glodde på Nurse Jackie, masserade och kollade på House. Det bjöds på räkor och avokado röra. Det var mums mums. Satt vakna till sent på natten och pratade strunt, män, kvinnoproblem och diverse annat. När vi hade lagt oss kunde vi höra hur det rengade mot fönstret.
Plötsligt bryts tystnaden..
"Va romantiskt"
"Vill du vara stor eller liten sked"
Asgarv utbryter!
Det är så skönt att få skratta, kittlar och gör ont i magen på samma gång.

Idag har det inte hänt så mycket. Det lunkar på i vanlig takt. Pulat lite hemma. Varit och tränat på gymmet i två timmar. Gått igenom rumpa och triceps och lite kondition. Hade ju lovat mig att träna varje dag denna vecka, jag har varit en dålig människa och inte gett mit tiden. Vad har jag gjort istället?

Har varit och införskaffat spackel och spatlar, för nu ska det fixas. Fick en massa bra tips av målaren i affären. Så skönt med proffs som delar med sig, kul att lära sig nya saker :)

Nä nu måste jag väll testsöka lite på cinahl.

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0