Fjärde dagen på ön vi kallar Saras säng

Som tidfördriv kan man svara på en massa (vetenskapliga) tester på facebook. Där har vi fått veta under veckan att Plupp kommer bli gravid 2025. Det är en tid dit. Vi funderar på om det är så lång handläggningstiden är vid adoption?! M är lik Brolle Jr och vill bo på landet. Är det inte likt så sig? Jag var mest lik danny de vito, en lite oformlig tjockis. Samt är jag schizofren och har inga kompisar och kommer knapra ihjäl mig på tabletter.

4000 ord +. Det roliga har lidit mot sitt slut. Nu är skiten äntligen klar och nu återstår bara att vänta på dommen. Det skulle väll dröja tre veckor med rättning som vanligt. Då är det väll totalsågning.se. Hoppas bara man klarar skiten och inte behöver bry sig någe mer.

Nu tar jag helg eller iaf kör min pojk till Lindvallen tur och retur för att jag älskar honom!

Applåd- Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0