Gårdagen

Bara för att jag är ett känslo-offer. Gårdagen spendera jag i min enamshet, som jag skönk längre och längre ner i. Och till slut så svalade allt över och tårarna kom. De har ingen anledning att dyka up och ändå gör de det. Är glad att jag jag har folk omkring mig som bär mig när jag blir sån här. M tack för att du lyssnar och ger råd samt äter godis med mig när jag behöver det! Tack till min man för att han tittar menade på mig och försöker förstå hur kvinnan framför honom är funtad. Du anar inte hur skönt det är när du är i rummet. Allt känns så mycket lättare!

Jag och M körde yoga igår, det gjorde att jag tränade yoga två dagar på raden och idag har jag träningsvärk i ryggen och armarna. Det är ju lagom till skivstången ikväll. Jippie!

Tvätten ropar på mig, tyvärr...

Applåd - Tack!

Du är så tjock att när du går på bio sitter du brevid alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0