Länge leve brösten

Nu är det oktober det betyder med andra ord brsötcancer-månaden. Allt blir rosa och överallt i världen tänds rosa lampor för att belysa bygnader med sitt skira sken. I örebro har slottet fått en sida belyts av detta rosa sken. Det är lite gulligt, men inget man förknippar med forntida slott direkt. Alla har vi en möjlighet att påverka, skänka 20 kronor och må bra med oss själva. Undersök brösten for god sake! Det roliga med bröst är att de kommer i så många olika former och storlekar. Jag är helt besatt av tuttar, det erkänner jag. Skulle jag inte veta bättre skulle jag tro att jag varit kille i mitt tidigare liv. Det är fascnierande och fänglsande.

Gårdagen blev det lite allt möjligt av. Jag vaknade, det blev ingen skola så Plupp är sjuk.  Jag fick sysselsätta mig på egen hand. Gjorde färdigt en sida i rummet. Med att dra bort skarvarna det vill säga. Skönt att komma igång, nu återstår spackel och slipning. Sen blir det till att måla och tapetsera, ska bli så kul :)

Var och tränade skivstång igår, dagen innan hade jag varit på gymmet och mattat mina rumpmuskler och triceps. Och det blev inte mindre träning utav dem på skivstången, så nu går jag runt med stjärtvärk. Kan inte sätta mig ner på toaletten utan att se ut som Agda 85 :)

Ikväll blir det röj. Har längtat så efter denna dag. Ska bli kul att träffa alla igen. Lite konstigt att det var så länge sen. Nu är dagen här ialla fall. Too night's gonna be a good night..

Applåd - Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0