Nu har jag fastnat i klistret

Äntligen. Det är klart. I Love It!
Far min kom frammåt kvällen idag och hjälpte mig med tapetsering av diverse fondvägg.
Det var lärorikt, skräckblandand förtjusning som jag tittar på när pappa sveper med kniven över våderna.
Jag isner att det är för stort ansvar för att jag skulle klara det påe gen hand, på ett´bra sätt.
Jag har försökt att lära mig ett och annat, så jag ska var redo nästa gång tillfälle ges.
Det är alltid kul med ny kunskap.
Nu har jag nog lärt mig detta, vill jag lova. Skönt att far bara finns ett telefonsamtal bort!
Tapeten blev mycket lyckad, den blev som jag hade tänkt mig utan att ha tänkt på den.
Perfekt med andra ord. Känner mig så nöjd nu att jag geonmfört renoveringen. Det var värt det.
Lagom klärt till att släkten ska komma hit i helgen dessutom.
Efter uppklistring av våderna slog vi oss ner till bords, mor hade ordnat med potatisgratäng och rostbiff samt vin.
Markus min ställde sig och gjorde en jättegod fetaost sallad.
mumma.mumma.mumma.mumma.mumma.mumma.mumma.mumma
Nu blir det till att chilla framför lilla tvn. Då min man har somnat för en timme sen.
Det är ju en dag i morgon också!

Applåd
Bilder på lägenheten kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0