Ortoroxi

Var och studdsade runt i blå hallen igår på friskis, med alla andra genomsura 50+are. Det är fantastiskt hur minerna kan peka så rakt nedåt och inte uppåt. Här har jag trott att träning för en glad hela tiden?! Tänkte försöka studdsa någon mer dag i veckan. Känner att jag mår bättre och sover djupare när jag har gjrot det. Svårt att somna har jag alltid då jag ligger och funderar, på allt jag skulle kunna hinna göra istället för att träna samt hur jag sak lösa världsproblemen som svält och AIDS...

Ny dag nya möjligheter! Ska försöka och ta mig igenom artiklarna vi letat fram, se om jag kan hitta något vettigt i min beskärda del. Och så har vi fått ytterligare bevis påa tt våra seminariehandledare är ute efter oss. Det är helt galet, att de inte kan göra det på ett mer subtilt sätt.

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0