Till Påsen

Den 7 december 2008 kl 16.12
Det var då allt började.
Pojke mötte Flicka, ja ni vet allt det där.
Men det var så mycket mer.
Pojken tände ett ljus hos Flickan.
Hon blev varm och mjuk inombords.
Det enda som fanns i hennes tankar var hennes pojke.
Att sitta i en biosalong med avsikt att se på 007 var ogenomförbart.
Det enda Flickan ville göra var att titta på pojkens fina leende,
och lyssna på allt intressant som han hade att berätta.
Snart ett år senare vill Flickan inget hellre än att sitta och lyssna och njuta av sin Pojke

Det enda jag vill är att vara nära dig
Att få hålla om dig, och känna dina muskulösa armar om mig
Jag vill känna din varma andedräkt smeka över mitt ansikte
Du ska vara så nära att jag kan röra vid ditt ansikte med mina fingar
Få smeka över din lena hud
Leka med fingarna i ditt småkrulliga hår
Kunna ligga och skeda en hel natt med dig tätt intill
När du kysser mig vaknar fjärilarna i magen till liv

Älskar dig nu och frammåt, Markus!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw how cute.... tears is almost fallin down my face. :)

2009-10-20 @ 18:07:08
Postat av: thea

aw this was cute :) tårarna rinner nästan, ni är rara!

2009-10-20 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0