Vad vore inte en bal på slottet?

Har ni haft känslan av att allt kommer bli bra? Att alla ens kompisar kommer ha roligt?! Samt att du får vara en del av det. Så kände jag i måndags. Just nu är inte känslan den. Ingen av mina stjärnskott i västerås kan komma, folk ifrån förr har åtagande på annat håll. Jag låter väldigt deppig nu. Det är inte meningen, för jag ser fram emot i morgon. Och ni som jag kommer vara med i morgon ska veta det, att jag tycker om er. Ni är bäst, så är det bara! Men jag blev lite otaggad idag. Känner, eller ser inte någon mening med nått just nu.
Jag vill börja jobba så jag kan ta semester :)

Applåd

Är det så att nån av er inte har nått att göra imorgon kväll. Kom förbi på fika och förfest!


Kommentarer
Postat av: My

Jag tycker fortfarande att det första inlägget var bäst, rakt och ärligt :P pusspuss

2009-10-29 @ 14:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0