You never can tell

It was a teenage wedding...

Det är galet hur mycket tid och koncentration som examensarbetet tar ifrån en. Upptäckte till min förfaran att jag har missunnat min kropp de senaste två veckorna. Låg och klia mig under armen, för det är sånt man/jag gör ibland, och då upptäckte jag hur det stod som kvastar under armen. Det var inte så smickrande som jag hoppats på. Kände mig femenistisk och politiskt inkorrekt. Till min fasa lät jag tosarna vara och avlägsnade dessa från min kropp första på morgonen därpå. Håller jag på att förvandlas till en förtidigt gammal person?

Jag och plupp var i skolan idag. Vi gjorde inte så mycket mer än var där, jo vi fikade också. Fika är bra för själen och eftersom jag är inne i en period då jag är beroende av the så är det dumt att försaka detta beting. Det blev väll lite gjort med uppsattsen också. Satt och ritade i mitt block, det slutade med en rätt kurvig kvinna med för liten bh. För det var vad det såg ut som. Samt att plupp inte fick armarna vart hon ville ha dem, då hon helt sonika bestämde att det var en mörkhyad kvinna och fyllde i tomrummet med bläck.

Lullade runt på stan efteråt med Plupp och M. Inhandlade en ljuslykta som jag suktat efter på INDISKA. På tillbud dessutom!

Suttit på MAX med mor, far och en groupie och slösat bort min ungdom. Det var trevligt och mer än värt. Skönt med bonding över lite fetmat :)

Applåd - Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

groupie var det ja. ;) is that what i've become? :'/

2009-10-16 @ 23:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0