Duktig kicka!

Gårdagen flöt på i lugn takt, var över till Mary Kay huset och fikade. Och kom ut hjärntvättad och glad! :)
Cyklade över till E för att slinga håret på tösen, den stora iaf. Det belv riktigt bra.
Det bjöds på apgod annanspaj med vaniljsås. Stylade fröken, för det gör ju frisörer så varför inte jag.
En tripp upp på stan för planlöst glidande för min del. Hem för att komma på att jag ska baka bröd.
Och bröd blev det. Är jätte nöjd. Såg så gott ut, smakade delish. I want more!
Ösk spelade oavgjort på Bhern Arena mot gästande IFK Göteborg, en match som hade varit frän att se.
Istället blev det matlagning och bakning hemma och lyssna på sportradion! Delish det med.
Drömt jätte konstigt, åkte hiss och gjorde massa andra dumheter så jag inte mådde bra.
Prata med Markus rygg och trodde det var Plupp. Detta mina vänner är tecken på galenskap.

Today har jag fått nått ryck. Diskade allt som stod sen igår och sen gick jag lös. Trokade av alla ytor med trasa. Dammsög köket och plockade fram moppen. Nu är köket rent och fint och doftar citron. Typ...
Råttorna fick fint dem med. Kunligt värre. De bara växer och växer!

Sitter och väntar på M som skulle besöka sjukhuset med sin farmor och sen dyka upp. Inget spår av henne än.
Hon är säkert och sätter infarter på någon stackars patient, sån abstinens som hon haft :)

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0