I'm shipping out

Vill inleda detta blogginlägg med att tacka min mor för att hon fött mig, och min far för att han var med och skapade mig. Och hade det inte varit för guldpojkarna i ÖSK hade vi inte tagit tre friska pinnar i måndags....

Jag och MK såg Inglorius Bastards av Tarantino. Och mycket riktigt det var en Tarantino-film aka blod och fakemassaker. Tittarna får se mer än de betalt för. Jag har inget emot det, bara att alla ljud blir så extremt höga på bio. Så i mellan smällarna fick jag lov att dämpa för öronen, då jag uppskattar mina trummhinnor :)

Första dagen i skolan gick bra. Eftermiddags starter är slappa. Dock tappade föreläsaren mitt intresse då hon började fubbla med tider och dyl. Men attta reda på hur sammhällen ser ut i olika perspektiv är intressant, iaf om ni frågar mig. Mina negativa kursare skulle nog inte direkt hålla med. Vi får se vad hösten har i förvar åt oss.
Läkemedelstentan gick iaf inge bra, eller den gick bra men tack vara för mycket information sket den sig. Och enbart för mig. Morr!

Svenne-banan har satt sig på huvudet. På gott och ont. Utgång onsdag, intresserade?

Applåd - Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0