Pinan fortsätter

Ännu en dag av hemtentamen. Den började ju så bra med uppstigning vid 07 för att tvätta. Trist att enda tänkbara tvätttidens om är tillgänglig i mitt hus är i en okristelig tid innan ens gruvarbetarna går upp. Men jag klagar inte. Fick ju nytvättade kläder som luktar gott istället för svett. Jummie! Det är en lyx vi alla inte får ta del av under vår livstid.

Nu sitter jag ialla fall här med 1600 ord utav 4000 skrivna. Det är ju fantastikst att det går så bra. NOT!
Borde väll fortsätta så det blir klart någon gång den här veckan. Inte för att det är nått jag vill, men jag borde!

Applåd - Tack!

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du 1600 ord... din jävel!

2009-09-29 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0