Tydligen

Jag har legat av mig. Har inte någon bra förklaring. För skolan drar knappast en massa tid. Har en lektion i veckan, en uppgift att lösa och ett seminarie att besöka. Knappast något att klaga på :)
Just nu är det Samhälle och Hälsa som fokus ligger på. Ett intressant ämne om ni frågar mig. Kommer dock inte ihåg så mycket från lektionerna, och det känns mest som information inför världens om väntar utanför och inte som något vi behöver kunna här och nu. Vilket passar mig perfekt!

Kan väll inte påstå att det går annat än bra nu. Har funderat mer och mer på vad som händer om ett år. Vart tar jag vägen? Vem är jag då? Vart vill jag gå?

En sak vet jag och det är att jag kommer gå den väg jag vill gå, och inget annat. Jag kommer vara sjuksköterska och få jobba med människor. Delish!

Nu är det bara ett fett bankkonto och en man med en ring att ge mig :)

Applåd - Tack

Kommentarer
Postat av: Katla

Skulle mannen ha ett fett konto eller... Det finns ju män som inte har en säng ens...

2009-09-22 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0