Trip down mobiltelefonen

Hittade lite kuliga bilder när jag tömde mobilen


Var och lämnade ett litet enkelt blodprov.
Fick en överaskning när jag tog bort plåstret.
Enl iten gaffel, som sedan växte och lämnade ett groteskt heamtom.


Detta är Plupp och Mattis.
Puss puss puss!


Var en hel del bilder på S som sover.
Konstigt va?!


Detta var en rolig kväll
Vi drack så vi höll på att missa spelningen som var hela grejen men utgången.
Mycket roligt så här i efterhand.
Och wats up med killen som såg ut som George Costanza i Seinfeld?


Kollektivet hade köpt med sig Baconnaise.
Det är bearnaise med bacon smak. Intressant tänker ni.
Intressant var texten på burken, det stod att det inte är inte några konstgjorda ämnen i det
och vände man på burken stod det att det var säkert för vegetarianer..
Hur tänkte USA nu. Det är inte konstgjort, smakar bacon och är säkert för vegetarianer?!
Den andra bilden är när jag vågar mig på att smaka på det.
Är efter några glas vin.


Ett av mannens mästervärk.


Det blev påsk. A fyllde 40.
Så vi kidnappade henne och drog till Relaxen i denna utstyrsel!

'
Påskprommenad. På nått vis måste vi bli av med nyvunna kilon.



Finns det något sötare än S i jordgubbsmössa?
Nej skulle inte tro det..


Det var allt ifrån oss
GLAD PÅSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0