God Spritfylld Jul

Som vanligt åt jag för mycket. Känner just nu hur det bara kryper magsyra upp i halsen. För att summera dagen/kvällen. 08.50 gick jag upp. Aningen sent med tanke på att jag skulle duscha och piffa mig innan jag åkte till vena. Väl där en halvtimme senare så spisade vi risgrynsgröt med kanel och socker. Det var fantastiskt gott. Kommer alltid att vara lite av en julfavorit. Sen i osedvanlig ordning fick jag öppna mina julklappar. Fick mig en dvd-spelare, mikrofoner, kareokeskiva, halsband och choklad. Samt en HDMI kabel och en kofta. Inte alla som önskat sig en HDMI kabel :P

Uträttade lite ärenden och sedan var det dags för julmat. Det var sååå god Jansson. Godaste det här året :P Sen däckade jag. Kände bara hur ögonen inte orkade hålla sig uppe. Var ju tvungen att samla mina krafter inför jobbet. Har haft det jättemysigt på jobbet. Vi åt mat och böt julklappar med varandra. Så himla nice.

Men för mycket mat är för mycket mat. Och just nu står den mig upp i halsen! Jaja, bara att ladda inför morgondagens arbete.

En kul grej på väg till jobbet
Martin: Oki, var någonstans ska du av?
Andrea: Jag ska in där barnen kommer ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0