En glad överraskning

Igår ringde min karl. Och tyckte vi skulle gå på O'learys och smeka i oss mat och öl. Jag är inte den som tackar nej till öl och mat :) Mycket trevligt inslag i den annars skolfyllda vardagen. Det roliga med inslaget var att det var spontan, samt att vi hamnade brevid två riktiga brats. Helt galet. När de inte tjtata om hur vilka städer de hade närmast sitt hjärta i sverige och hur lång tid det tog att köra mellan dessa städer så prata de om alla sina utomlandsreser och hur fulla de hade varit. Var snudd på tragiskt när de började prata om tjejer, tycker synd om de tjejer som gått på dessa levande landminor. :P .
Jag och min karl hade trevligt. Det blev fajitas och mojito för honom och kycklingburgare och henieken för mig :) Eftåer hyrde vi en trio av filmer och köpte glass. Perfa kväll med andra ord. Tyvärr blev det ju inte så mycket pluggat för mig då. Men jag ska inte klaga, fick ju somna på min karls magen !!

Idag var dagen då jag skulle ha hunnit att tvätta, plugga, laga lasagne och hunnit upp på stan. Galet att det inte blev så. Typiskt mig!

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0