Och så gick en helg i våra liv och kommer aldrig åter.

Det blev en spontan och mycket välkommen raodtrip till Norrköping med L. Gött att göra något annorlunda. Några mil blev det. Stannade till i Vingåker och investerade. L köpte tre skjortor med lång ärm och jag köpte ett långt träningslinne och två par trosor. Goddie. Heta PUMA ftw. Vidare mot Norrköping så skulle L knappa in en ny adress på GPSen, han skulle bara svänga in till kanten men tänkte att han borde kunna vända rätt så snart på vägen, denna manöver slutade med att vi fick vända typ 5 km in på vägen (om inte mer). Galet vad knäppt det kan bli ibland. Framme hos F så konstatera jag och L att F aldrig ska bli kartläsare eller att han inte är så bra på att ge vägbeskrivningar. Det var typ "så åkte ni förbi en gul skylt där de säljer bilar, och så passerade ni ett grustag efter det. Men innan den gula skylten skulle ni ha sett en vit skylt som peka mot höger, fast skylten sitter på vänster sida" Haha. Avlider långsamt!

Vandrarhemmet var helt ok, om det inte hade varit för att F glämde nämna att sängkläder är bra att ha med förens vi var på väg. Jaja. Det gick att sova ändå. Klunkade i oss lite vin och öl för att sedan besöka  Norrkööing by night. Blev ett besök på "Black Lion Inn", vilket går att beskriva som en bishop kopia. Smakade på lite ny öl, typ nått diskvattensliknande som F föreslog. Ännu en gång glömde jag att jag inte ska lyssna på honom. :D Många skratt blev det. Vaknade till runt 6 och hade både fyllefrossa och var törstig. Jobbigt när jag inte riktigt visste var jag var. Det blev en dos järnhaltigt vatten ;)

Hemma i Örebro var det lika kallt och snöigt som vanligt. Inget nytt på den fronten. Melodifestivalen gick av stapeln och det blev boypower till globen.

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0