Party-Smurfen

Jag har sett Avatar, vill bara säga att det är den snyggaste filmen som släppts det senaste årtiondet. Fler än mig blev kära i färgerna och historien, om dessa missförstådda Na-vivs. Hata oss jordmänniskor lite grann. Det är ett återkommande tema att vi ska ge oss ut och utforska och urmjölka. Tragiskt! Filmen var kort och gott väl värd sina pengar.

Vi (läs en massa girls) delade på en bag in box var är boxen? DÄR är Boxen. B som i Bag, B som i Box, B som i Bag in Box. På nått vis blev vi runda under fötterna, det blev som vanligt massa prat. På menyn stod: killar, sex, tuttar och alkohol med fet mat :) Det var inget för pryda människor. Rullade våra lurviga ben till O'learys. Trängde oss i baren och drack drinkar. Var massor som kom fram för att hälsa och prata med en. Gav en beröm och sa att jag var snygg, hur coolt är inte det? Det är coolt tills det att ni får veta att dessa charmörer var äldre än min pappa och luktade mer whiskey än något annat destilleri på Irland.

I morgon är det läkemedelsberäkning, galet nervöst. Historiskt har jag inte gjort så bra ifrån mig på dessa, men hoppas på en förändring inom detta  imorgon bitti. Om ni vill så håll tummarna, annars skit i det! Äh ska väll typ kanske städa badkaret och sen räkna lite matte.

Vi syns i marshallens skugga

ps. vad tycks om den nya designen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0