Splitrad

Kom hem idag, tidigt nu på morgonen. Blev väll typ bara att gå och lägga sig på en gång. Vilket var extremt skönt, har ju inte legat i min säng sen förra helgen. Grymt med ens egna kuddar, satt som en smäck. Morgonmys och laga mat tillsammans jag och mannen.

Såg "Prinsessan och Grodan" med en av de mindre kusinerna. Fanns flera intressant faktorer i det hela. Dels var det trevligt att gå på em bio. Dock var det jobbigt men att ungar överallt, som prata högt rätt ut och som hade myror i brallan och studdsa upp och ner på stolarna. Det faktum att jag var lite lätt sjuk och somnade efter halva filmen... kan diskuteras. Varmt och skönt var det, mörkt också.

Det som hade kunnat bli en fredagsmys som alla andra fick en lite annan utgång. Tråkigt med konflikter, speciellt när det som stör inte är något hos oss. Vet inte vad jag ska göra. Känner mig bara matt och uttömd. Gråter lite för mig själv till ljudet av en upprörd Felix Herngren på "Solsidan". Det är ironikst när man ser på det så.

Applåd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0