Ont i huvudet

Har suttit med Pm idag. Läst igenom alls i min grupps. Galet vilken tid det tar. Gjort frågor till alla och skickat iväg. Var ute på en promenix med E och S på em. Blev 1 ½-2 h gjorda. Nyttigt. Dock skriker mina vader efter gårdagens vadpress. Ont gör det. Känns som om jag går i pjäxor hela tiden, eller framförallt när jag ställer mig upp. Hunnit vara barnis åt S på kvällen. Mamma och T kom förbi med mat och fika. Trevligt värre. Skönt att slippa äta själv, det blir mer mat äten på det viset.

Nu sitter jag här själv i mörkret, fyser och har en sprängande huvudvärk. Vet inte vart den kom ifrån, och inte svarar någon heller. Ensam och övergiven...

Vi syns i marschallen skugga!

Kommentarer
Postat av: Gullesnubben

Har man ljudlös på framgår det inte för snuttjullen att det ringer. :)

2010-01-12 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0