Summering!

Förra veckan var sista veckan som en T5a, det gällde att njuta och utnyttja den lediga tiden väl. Och det gjorde jag, mina dagar hemma gick åt till att gråta och leta navel-ludd. När jag inte pysslade med dessa två stimulerande aktiviteter träna jag, vilket kan ses som en bisyssla i vanliga fall. Men jag lyckades träna mångsidigt från söndag till och med fredag. Aint I a god girl? Det blev allt ifrån promenader till simning och gympa.

I torsdags hade vi sista seminariet på kursen. Det var hur skönt som heeeelst.. Galet gött. Dock hade jag väll inte mitt PM i huvudet och snabbgenomgången blev en väldig snabbgenomgång, över på 50 sekunder kändes det som. Däremot är jag en jäkel på att snacka om annat så jag vara med i diskussionerna efteråt. Så jag hoppas och håller tummarna för att det går vägen och att jag inte behöver kompensera något.

Även på torsdagen fick jag och Plupp det fantastiska beskedet, vi hade klarat vårt examensarbete, och inte bara klarat det utan fick även Väl Godkänt VG :) WoHo. Det är ju helt otroligt, jag gjorde sittdansen och Plupp stod med sitt kollektiv i en affär och kunde bara tänka att hon inte kunde skrika där inne ;) Haha, vi blev väldigt glada om vi säger så! För att fira detta gick vi till Bishop och tog oss ett, eller ett par järn.

Det var en fantastisk avslutning på termin fem. Mor och far följde med, vet inte om det var i hopp om att träffa skumma människor. Det är nämligen så att så fort jag är ute i vimlet så kommer det skumma människor och sätter sig vid mig och pratar med mig och de jag är med. Ha. Dock blev det inte så många skummisar. Vi åt gott och drack fantastiskt gott. Drosty Hof är ett gott rödvin.

Helgen har inte spenderat på nåtgot särskillt vis. Var till Bysala i lördags och degade bort dagen med TP och annat trevligt sällskap. Busade lite med pudeln också, eller pulin. :D Söndag var tvspelsdagen med stort T, och I. Klantis kom hit och vi spenderade em och kväll i min soffa med våra vänner Mario och Donky Kong!

Nu är det skola om en timme. Dags att piffa.

Vi syns i marshallens skugga!


Kommentarer
Postat av: Katla

En skummis kom ju och anslöt i alla fall.....;)

2010-01-19 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0