Marchin on

Låt of the day
One Republic - Marchin On


Statusuppdatering:
Smärta i ryggen är övergående
Har tydligen ett lite märke kvar, som ömmar en aning
Men det är ju bara att låta bli att röra vid det
Resan bokad. Dags att införskaffa div lugnande

Aktivitet:
Jobbat arslet av mig
Inte sovit hemma på fem dagar
Är det så det ska va?
Tur att man inte har familj och bara har sig själv att tänka på
Ole och Stig H är ju i det närmsta självgående
Mys + 1 års kalas

Ekonomi:
Blir Stockholm på fredag m mor, syster och P
Har betalt räkningar samt resa
Jag har 9000 kvar, hur kan jag ha mer pengar kvar än jag fick låna av CSN förut?

Föda:
Trefärgad pasta med köttbullar
Läskig äppeljuice ifrån Lidl
1-års tårta (och nej inte en ett år gammal tårta)

Applåd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0