Standing in the way of control

Gårdagen spenderades delvis i tvättstugan, delvis drickandes.
Har fått en hel del tvättat. Passade på att hänga lite lakan och dyl på sträcket hemma hos mor och far.
Tog en promenix till stan. Vad som skulle ha blivit en glass alt en fika blev två stora stark i solskenet.
Men jag klagar inte, och inte E heller.
På kvällen blev det spontangrillning på Janets balkong.
Kött+potatis+vin = Sant!

Gårdagens I-landsproblem
Hade varit nere i tvättstugan en sväng för att sedan gå upp på stan med E och fika
Ser en man på cykel, i höjd med järnvägsgatan aka 500 meter hemifrån, iförd foppatofflor
Småfnittrande för mig själv konstaterar jag att det inte är så mordernt med foppatofflor eller att folk ens bör böra dem på stan utan att bli klassade med bonnstämpel
Mitt i konstateradet stannar jag upp en sekund för att i nästa inse att jag själv har glömt byta skor mellan tvättstugan och stan. Illa Andréa.
Så där traskar jag runt i mina snyggaste slajmgröna foppatofflor med orange målarfärg på.
Dråpligt!

Dagens Låt
Gossip - Standing in the way of control


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0