Äntligen

Imorgon ska jag äntligen få jobba. Ja jag vet att jag borde vara tacksam för att jag fått vara ledig. Men vad är vitsen med det om det är dåligt väder och man inte har några pengar. Ha, dagens I-landsproblem. Men imorgon ska det bli människa av mig. Då kommer det fastställas rutiner och andra trevligheter. Jag längtar till att få utmana hjärnan, just nu känns den bara som korvstroganoff på sin höjd.
Drömde att jag skulle hålla tal inför klassen igen, denna gång gick det inte lika bra och det var enbart jobbigt. Kanske är ett tecken på att jag enbart hade tur och inte är bra på att skriva. Eller vad ska jag tro?
Har för första gången på många dagar lagat mat i mott kök. Tror både jag och köket fick en chockupplevelse. Spisen förstod inte instruktionerna när jag vred på reglagen. Galet. Mat blev det, god en dessutom.
Nog om mig och min navel, nu blir det lite seriöst engagemang i NavyCIS.

A
N
D
R
É
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0