Film

Denna vecka har bestått av mycket film

Biobesök
Youth in revolt med C
En haha-film. Drömmen om att en kille skulle gå så lång för en annan finns inte på kartan.
Intressant dialog. Bra skådespelare med bra skådespeleri

Sex and the city 2 med Janet
I love SATC. Ettan var bra och tvåan var också bra.
Kan hålla med kritikerna om att det är glammigt.
Men det ska vara glamour, hello ?!?!
Inte så mycket city utan mycket Abu Dabi
Inte så mycket sex men det är ju inget vi inte sett förut

Hyrda filmer
Trainspoting med MK
Jag har missat århundradets pundarrulle med Ewan McGregor
Det var på tiden att jag såg den. Och vilken film det var.
Såg om den 2 gånger. I love it.
Svängarna, scenerna. Inlevelsen. Trovärdigheten.

Adam med MK
Djup film och en kille med Asperg som finner the girl next door.
Typ helt emotionellt rörd av den. Grin film.
Gripande och söt.

Sherlock Holmes med MK
Detta är en film i min smak.
Behövs ingen vidare introduktion.
Holmes som vi aldrig sett honom förut.
Robert Downet jr är nykter en stund, tror jag.
Vill att tvåan kommer

Daybreakers med MK
Vamps. Do i need too say any more?

Lies and Illusions med MK
Bara konstig. Se den inte, hyr den inte.

The med who stare at Goats med MK
Haha. Nått gulligt hippiebudskap
USA ska alltid vara värstanda.

Kommentarer
Postat av: MK

"Och priset för Bäste Medfilmstittare går till.." x)

2010-06-14 @ 23:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0