Lökigt

När alla andra dansar bal på slotet läs jobbar på sjukhuset så sitter jag hemma och har semester.
Och vilken semester det är. För första gången den här sommaren är det en pissig vecka.
Inte en solgnutta i sikte. Det är lökigt rent ut sagt.

Har städat lägenheten och stökat till den igen. Är jag inte en ungkarl så säg?
Insåg sent igår kväll att jag inte ätit någon föda på hela dagen. Enbart fikat en sväng på em.
Undra på att jag var ambivalent.
Fick följa med på en spontanbio, inte illa för att var tisdagkväll
Det blev så bra så bra. Rolig film med bra skådespelare.

Igår var även projekt Rabarber
Gick ut på att först knycka rabarber hemma hos mor och far för att senare ställa sig och koka dem till saft
Investerade i en ny glasflaska för att hälla upp denna delikata dryck i.

Idag är det tvättdag av underkläder. Hade typ inte en pinal i lådan.
Då är det illa. Ni förstår i vilket fördärv jag hamnat i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0