Äntligen hemma

Hur skönt och mysigt det än är att sova borta, speciellt hos moster, så är det oslagbart att komma hem.
Det har varit tre veckor av prövande på tålamodet. Öronen har fått sig en omgång av höga decibel.

Gårdagen bestod av sista dagen på praktiken. Inte mycket som hände där. Tog i stort alla prover som skulle tas på labb. Kul att kunna hjälpa till. Sen på kvällen hade vi bokat filmkväll i Rinkaby, det belv "äntligen midsommar" även känd som "vi-som-fick-se-olle-saris-snopp-flertal-ggr"... sen blev det även den sista och avslutande delen i millenium triologin. Dock var jag extremt trött och somnade ifrån. Såg att de goda vann!

Som sagt. Idag är jag äntligen hemma. Firade med att städa mitt rena badrum, så mycket har jag saknat hemma. :)

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0