Handsvett och tårtor

Idag hade vi lite av ett tårtkalas på praktiken. Dels fyllde läkaren år så hans flickvän hade gjort tårta till alla. Sen så var det nästan min sista dag och min handledares sista dag med mig så jag hade med mig cheescake. Det blev en sockerfylld eftermiddag.

Strax efteråt blev det dock lite jobbigare. Vet inte om det var insulinpåslaget jag hade eller något annat. Det var dags för min utvärdering. Det är så att min kropp ställer in sig på flykt automatiskt så snart den vet att det är en personlig utvärdering utav mig på gång. Det började vattnas i händerna och under fötterna. Spänningen var olidlig. Egentligen var det ju ingen fara, det mesta positivt. Det som var negativt var att jag inte hade berättat var jag var första dagen, då jag inte kom. Samt att det inte passar sig att komma några minuter över åtta. Som sagt ingen fara egentligen. Men nu hade min kropp redan reagerat...

Behöver dig, kunde du inte bara ha kommit hit..?

Kommentarer
Postat av: Pappan

är det pappan?

2010-03-10 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0