Vart ska jag börja?

Ny praktik period inledd. Kände dock redan första dagen att hemvården inte är något för mig.
Känns som att det saknas känsla bakom det, och bara tanken på att knata in i någons hem med skorna på...
Den äcklar mig rent ut sagt. Men nu är läget som det är. Bara att bita ihop och bli ett med Haga.
Min handledare är ju ett inlägg i sig. En karikatyr utav denna värld. Men jag gillar henne. Hon är som en galen mormor jag hade, eller snarare som den galna mormorn jag har!

Som många andra redan uttalat sig om så tycker även jag att det räcker med snö nu. Vi har fått känna på en riktig vinter. Nu vill jag ha en ljum vår och en het sommar. I Want It Now!

Ont i huvudet ahr jag fått till på köpet. Det verkar gå lite i perioder nu för tiden. Sitter i ett par dagar och nätter. Försvinner sen helt plötsligt. Eller så är det kanske så att jag inte längre tänker på den men den fortfarande är där. Hm... Tricky!

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0