Får jag träffa dig ikväll?

Stordstädning på Norra Lillåstrand i fredags. Tvättdag samt dammsugning och allmän tillsnyggning av lokalerna. Har jagat ut några dammråttor samt den där flytktingfamiljen som har bott i min soffa och ätit popcorn. För det kan ju inte vara jag som har stökat till så?! Fredag fortlöpte och plötsligt var det em och kväll, vilket för mig innebar kirurgfest. Sjukligt trevligt och väldigt uppskattat. Jag hade hur som haver skitkul. För det blir ju vad man gör det till och jag gör det alltid kul för mig. Rumlade hem vid 2-taget. Kanske inte fick det avslutningen på kvällen som jag hade tänkt mig, men det får la duga.

Idag är det nya tag. Har varit på kalas för min kusin som blivit 16. Grattis till henne. Är väll lite däven idag, håller låg profil i soffan och gör inte mer än nödvändigt.

Antingen så vill du träffa mig eller så vill du det inte..

Tycker att någon kan komma hem...

Kommentarer
Postat av: thea

ronja blev 17 ;)

2010-11-28 @ 23:22:58
Postat av: Anonym

Thea: Men va fort tiden går då. Betyder det att jag är ett år äldre också? / Andréa

2010-11-29 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0