Så fort du ser på mig vill jag ha mer av dig

Som vanligt är det inte tjejen i filmen som skrivit brevet
Alla kvinnor har upplevt detta. Tro mig. Ingen kan undvika det.
Om det så är för att kika runt efter någon trevlig könssjukdom eller gräva efter cellförändringar..
Så har vi alla legat där och bresat med benen hos gynekologen/barnmorskan.
Först sitter man som på nålar för att man inte känner sig helt till freds med tanken på att man ska fläka med benen inför en okänd människa, som man dessutom inte är attraherad av. Snacka om ett dåligt one night stand.
Och sen kommer hon, förhoppningsvis en hon, och ropar upp en. Man verkligen hör i hennes röst hur hon dömmer ut en innan man ens hunnit ta av sig byxorna. Sen är den obligatoriska intervjun. "Vad gör du här", "vad har hänt", "luktar det illa"? Sen ber hon en snällt att klä av sig på underkroppen. Min fråga är då, sockor på eller sockor av? Känns ju fånigt att ligga med framstjärten bar med strumpor på licksom.
Barnmorskan drar sen britsen med intrumenten intill sig. Riktar den obligatoriska lampan mot ens kön. Ni vet det som man kan känna värmen av för att den är så stark... Det är nu jag brukar ställa mig frågan hur igengrott det är där nere eftersom hon behöver en strålkastare för att hitta rätt.. En annan vet ju vart landet ligger i mörker till och med. Med sin lenaste röst förklarar hon att hon kommer lägga handen på en lår, ok tänker jag.. Har varit med om värre ställen att få en hand på en fredag på Harrys. Typ. Men här kommer haken. Det är inte handen på låret hon borde förvarna om, utan det är ju snarare det skeva skohornet hon kör upp tills det inte finns något återvändo... Lite glidmedel om jag får be! Sen är allt över. Man får skamset gå till hörnet och klä på sig. Sen ska man spela oberörd över det faktum att personen som sitter mitt emot dig vet hur mycket du missat att raka undan i underlivet samt vilka flytningar och utslag som lurar där nere...

Varför finns det inte fler självundersökningar så man kan får göra dessa extremt skämmiga situationer i sin ensamhet hemma på toan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0