Someone to hear your praires

Mycket lyckad och trivsam spelkväll igår.
Lekte charader för hela slanten.
Och drack vin, det känndes idag.
Svängde dem lurviga på Harrys.

Varför har vi krumilurer i örat?
Antingen så är det en missbildning som visade sig göra att vi hörde bättre.
Och därför kom undan fara oftare än de utan krumilur.
Last man standing hade alltså krumilurer.
Eller så var det Gud som tyckte det var gulligt och samtidigt praktiskt...
Om detta så tvistar de lärda!

Vad ska man göra nu då?
Är väll först nu jag vaknat till, eller vad jag ska kalla det.
Sovit till KillBill2 och ätit smörgås.
Dock ej på samma gång.

Dansade jag och sjöng med till Tommy tycker om mig igår ?

Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0