Klämmig situation

Där står jag med frökusarna i högsta högg i kön på ICA.
Något som jag köper för att jag inbillar mig om att det är dems om kommer göra mig smal.
Vart var jag? Just det kö och frökusar.
Bakom mig glider det in en lagom snygg och till utseendet trevlig kille.
Och då kniper det sig.
Mitt tarmsystem började att skruva på sig och jag känner bara hur jag behöver fisa.
Något som jag förövrigt gjort x antal ggr redan idag.
Vad gör jag? Snacka om dilemma.
Jag tvivlar inte på att han fisar också, och inte heller att damen bakom honom gör det också.
Inte just exakt nu, men i sin ensamhet.
Jag skyndande mig genom kassorna, ut i friheten och släpte mig i farten på väg hem till tryggheten.

De två senaste dagarna har gått i träningens tecken.
Eller gårdagen var en hel del flängande fram och tillbaka till M-berg.
Som avslutades i ett KiBox-pass.
Gött att kämpa lite med tassarna.
Idag blev det först brist på sömn, sen lite arbete.
Kvällen avrundades med en två timmars promenad tillsammans med A och hennes hundar.

Jag förtjänar att svulla, men är duktig och gört inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0