Love vol.1

Det är något magiskt med att gå på höstpromenad i Örebro.
Vissa dagar gör det inget att gå själv heller.
I söndags var en sån dag, då alla var ute och 4 av 5 var och röstade.
Bestämde mig rätt så tidigt för att gå ut på en promenad.
Det var helt underbart.
Solen sken rakt på mig, knappt någon bris att tala om.
Stannade till vid Naturenshus och pausade i horisontellt läge på en bänk.
Det var ljuvligt. Kändes verkligen som att batterierna fick vad de behövde.
Dessutom var det något som hoppade rätt i ryggen när jag låg där.
Kände mig både längre och utvilad när jag fortsatte gå.
Gick längs Svartån uppströms.
Kom tidigt till sjukhuset och lyxade till det för mina arbetskamrater med att göra chokladbollar.
Mycket uppskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0