Måndag 11/4

Det första som slog mig var att det är otroligt varmt ute idag. Riktigt härligt. Vårkänslorna riktigt spritter i kroppen. Svårt att inte dra på smilbanden efter den långa kalla vinter, inget fel i den bara det att det är så gött med lite sol och värme på en uteservering någonstans. Har sepnderat dagen på facklig utbildninge. Trodde först inte att jag skulle ro det i land då ett akut illamående slog mot mig i morse när jag cykla upp på stan. Kan tänka mig att det är en smula av vad patienterna känner. Inbillade mig att jag skulle svimma där på cykeln. Det hade ju varit snyggt. Skrapat upp halva ansiktet och kanske spytt ner mig på köpet. Och jag som inte ens hade snygga underkläder på mig idag. Sånt måste man ju ha i åtanke. Snygga underkläder utifall jag skulle bli medvetslös och hamna på akuten i en situation där de måste klippa upp kläderna. Vet att de inte egentligen bryr sig, men måst ju kunna få fundera iaf.

Idag är det dessutom tvättdag, därav semisnygga trosor. För annars har jag ju bara skitsnygga trosor. Not! Men men nog om det. Ska spendera min tid från och med nu fram tills 21 ikväll med å tvätta. Hur upplyftande det nu kan va.

Tycker jag har tappat lite fotfästet på sistonde. Har inte den där riktiga andreaglöden. Det är bara blässe eller blankt. Skulle vilja vara så mycket mer, och visa vem jag egentligen är. Vet inte vad det är som tar av min tid och som tömmer mig på mig... Snäll kom och fyll på mig, eller iaf hjälpa mig att plugga igen avloppet som det rinner ut igenom.

Visynsimarshallensskugga-Amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0