Helgen lider som sitt slut och det är tredje advent.

Oki. Vi kan alla göra fel. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Ja klyschorna är många. I fredags vände sig min mage ute och in efter 5 shoot med jäger. Det var en kaskadkräksfest utav dess like. I tolv timmar framöver satt jag hängandes över en skurhink. Halvt däckad och halvt medveten. Otäkt att inte ha tidsuppfattning och att tappa kontrollen så totalt. Tur att det fanns vänner.

I går blev jag därför nykter chaufför. Dock var jag med och svängde mina lurviga. Både hemma hos S i hennes nya hem och sedan på Harrys. Det var grejjer det. Mådde därför prima idag. Trött på att vi halka i säng sent men i övrigt välmående. Eller magen hade väll inte vant sig vid mat riktigt än men det var inte helt upprorisk.

Idag blev det spontandejting i Eskilstuna. Kul att prova nya grejjer och träffa nya personer.

Min hund gör det gnyende ljudet, som han gör strax innan han sprutlakerar mitt kök. Bäst att gå på en doggie walk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0