Min födelsedag eller dagen efter.

Då var jag ett år äldre. Visare snyggare? Nja. Men jag är nog nöjd ändå efter allt. Är jättenöjd med presenterna jag fick. Grymma vänner som fyllde min lilla lägenhet. Hade handskalat 2 kg räkor och kokat 12 ägg. Galet vilket förberedelsearbete. Bra blev det och nöjda var alla. Iaf som det lät på de.


Det får gärna bli en vit jul. Inte iskallt, men vit. Ska ju ändå jobba. Det är ju också lustigt, att oavsett om jag julpyntar, jobbar eller är ledig så blir det julafton. Märkligt. Detta säger jag mest för att rättfärdiga att jag ej har tagit fram nått julpynt what so ever. Inte min grej. Är ju ändå sånt som ska plockas undan om nån månad, eller i vissa fall två.

Nu blir det lite dygnkåt och helighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0