The shadows close

ÄR så himla stolt över att vara svenska. Jag är en riktig sucker för landskamper. Och speciellt när vårat A-landslag får visa sig från sin bästa sida. När jag var yngre var jag minst lika galen. Tiggde till mig en poster utav min syster på svenska handbollslandslaget, och hade den på insidan garderoben. För det var ju där jag hängde mest. Jag har nämligen aldrig spelat handboll själv, men blir som förtrollad och förbytt när det kommer till den sporten. Det är lite Dr Jekell och MR Hyde över det hela. Min familj har ju lärt sig att det är sån jag är. Min mamma ringde till och med idag under matchen bara för att påminna mig om att sitta ner i mellan åt.. Haha, hur många mammor gör nått sånt för sin fanatiska dotter?

Just den här helgen har varit så himla bra i sportsammanhang och jag önskar verkligen att vi går hela vägen med detta. För det förtjänar dem och vi som svenskar behöver det. För att visa att vi inte bara är bra på skidåkning, utan även kan ett å annat om kontaksport med.

Hejja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0