26/7

För er som inte prövat det, kan jag starkt rekommendera att sova ut. Det är en underskattat metod som gör att du känner dig utvilad och stark. Prova!

Var på skuttfabriken igår. Svettades bort lite vätska. Ni skulle bara veta hur skönt träningsvärken bränner idag. Herre min skapare vad jag är otränad efter semestern.

Totalt förslappad ända in i ringmuskeln. Kanske för mycket information, men vad jag fiser mycket på sistonde.

Inte har jag väll inte gjort många knop. Vaknade ju trots allt till liv vid 12. Tog en promenad som slutade med glass i Nora med syster-yster och kusin-vitamin. Det är ju bara för gott. Har dock bara varit där fyra gånger denna sommar. Det är ju ingenting. Förr kunde jag vara där fyra gånger i veckan. Men det var ju på tiden då jag nyligen fått körkort och bil.

Har städat, slängt krims och köpt nya blommor. Lite skillnad. Är sjukt sugen på att måla om i köket. Vill bara få det snyggt omkring mig. Lite mer tillfredställande att vara då. Även fast jag knappt är hemma. Det är ju trevligt att vara borta och hälsa på folk också.

Ska mumsa broccoligratäng nu.

Seuppsåkanskevisyns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0