28/7

Pula är tyligen ett snuskigt ord, tillsammans med pömsig och muffla. Kom ihåg detta att ni ej missbrukar dessa ord i det ofentliga rummet. De är i klass med mutta. Vilket enl vissa är snudd på svärdom. Sen att det kvinliga skötet har många namn - som ett kärt barn. :)

Tvättas och hängs tvätt. Ska tydligen få laga mat å gå ut och gå. Är inte jag en lyckligt lottad. Ha!

Bra att det finns bra musik. Som för övrigt är en av de grejjerna jag ängnat mig åt på mina lugna stunder i natt. Dock var det först vid 04 som vi satt ner allihop och mös. Inte för att vi haft stressigt bara att det har funnits å göra hela natten. Men det är skönt för då går tiden mycket fortare och en får gå hem och sova. Var vaken 23 timmar föregående dygn. Det är ju insane. Eller det som är insane är att jag kunde vara så pigg som jag var i morse. Lugn och samlad. Harmonisk licksom. Mår verkligen så mycket bättre än jag gjorde förra veckan. Tack för att ni som brytt er brytt er.

Nej om jag skulle slänga ett getöga på den där kyckligen.

Seuppsåkanskevisyns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0