Måndag 25/7

Vad är det som händer i världen? Det är ju helt förskräckligt. Hur kan en man lyckas genomför det han precis gjort i Norge, hur kan samme man känna ett sånt hat att han dödar oskyldiga ungdommar. Ungdommar som ej gjort honom nått, ungdommar som ej känner honom eller hade någonstans att gömma sig. Det är hemskt och jag känner med var och en av alla dem som förlorade en anhöriga i massavrättningen på Utöya i Norge. MEn det är som en av de överlevande sa: Om en man kan känna så mycket hat och göra detta, tänk vad alla som älskar kan göra då! Klok kvinna det där. Så gott folk, älska mer!

Överlevde jobbhelgen. Ni anar inte hur mycket jag har sett fram emot att få bara ligga och slappa, kolla på film. Och slippa känna det där motiga ikväll när jag måste lämna min injutna plats i soffan. Detta mina damer och herrar är heaven.

Idag blir det mys med M och kanske även hennes karl. Inte sett henne på hur länge som helst. Då menar jag verkligen hur länge som helst. Säkert någon månad sen. Tiden går alldelles för fort fram. Hinner inte blinka. Vi ska iaf slå oss ner på Java för lite egenkomponerat. Mmmm.

Undra vad det ska hända för skit resten av veckan? Ledig ända till onsdag kväll. Misalike!

Se upp så kanske vi syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0