Nedräkning, friden är snart över.

Dvala. Vill inte tillbaka till jobbet. Är nöjd med att befinna mig i ett ständigt töcken. Vill inte att min semester tar slut. Kanske iofs är bra med rutiner. Har tydligen svikit min diskbänk på sistonde då den både svämmade över med disk och fläckar (odefinerade) som var tvugna att gnuggas bort med något vasst. Nu är det iaf polerad och blänkande. Har även installerat bänkdiskmaskinnen, fått ordning på alla rör och  fått till ett halvdant system att plocka i den på :)

Var på brunch i morse med F och A i Köping. Gött mos. Halkade in på divers avvikande samtalsämnen, eller mest jag och A. Men det är ju som vanligt med F, finns ju alltid nått tv-spel som snart ska släppas.

Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0