16/6

Inte nog med att jag ska inse att jag är singel varje morgon då jag borstar tänderna, och det bara är min trasiga och tandkrämsdränkta  tandborste som ligger där i toskåpet. Eller då jag äter frukost och ingen läser andra delen av NA då jag läser den första. Eller då jag plockar upp gårdagens strumpor som är slängda i ett hörn, och ser att det är damsockor i storlek 38 och inga herrtubsockor i valfri storlek över 40. Nu ska jag få det slängt i ansiktet varje gång någon tar en kreditupplysning på mig, för där står det klart å tydligt att jag är OGIFT med stora bokstäver. Tack för den televerket. Alla, myndigheter som privatpersoner, verkar ha ett behov av att placera in folk i fack. Jag skulle vilja avstå detta, jag vill vara facklös. TACK!

Se upp så kanske vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0