3/6 Fredagsmys

Gick i land med mina två nätter denna vecka. Trodde väll knappt att jag skulle orka med en, men nu var två gjorda. På fredagmorgonen hade jag även en dejt med neurologmottagningen. Fick ligga uppkopplad till ett preparat som påminde om en väldigt populär och törstsläckande dryck som rimmar med "måla". Fick lite järn injicerat, brukar inte ni få det så där med jämna mellanrum? Delade rum med en jättetrevlig kille som hade MS. Han hade verkligen ett livsöde att berätta om. Insåg hur fort en kan förlora allt för att sedan vinna tillbaka allt igen. Helt otroligt!

Då vädret var allt tvärs emot dåligt så tog jag en filt och la mig i parken och sov i bikini. Gällde bara att vända på mig så fort jag vaknade till. Vill ju inte se ut som en stopskylt bara på ena sidan :) Em rullades till västerås och nya IKEA. Det var underbart. De har verkligen allt. Kände mig lite som en liten "dvärg" i en godisbutik. Gick runt med stora ögon och ville bara titta på allt och allt igen. Åååhhhh. Medicin för fröken Lord.

Spontan öl på Pitchers och en sitdown på bion med Baksmällan som sällskap. Lovely. Avrundande kvällen på Bishop. Läxan lärd är att tänka om tre gånger innan jag talar. Övervägar att inte säga nått alls. Kanske är enklare, då det trots allt krävs hjärnkapacitet för att tänka och det är väll inget som ingår i mitt vokabulär...

HALET I VAEGGEN

Se upp så kanske vi syns. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0